Pokud vám naše konání dává smysl a rádi byste nás podpořili, vězte, že jakákoliv podpora má pro nás velký význam. Nic pro nás není málo a vážíme si každého byť drobného daru. Darem jsou pro nás i slova vaší podpory, která nám rovněž dávají velkou sílu pro naši práci.
V případě, že byste nám chtěli přispět finančně, je možné dar poslat na náš transparentní účet 2602000293 / 2010
Pro potřeby zúčtování vám můžeme na konci roku vystavit potvrzení o poskytnutém daru.
Pokud alespoň občas nakupujete na internetu, zkuste to přes portál www.givt.cz.
Najdete na něm přes 1 200 nejznámějších e-shopů – a ať už budete nakupovat věci
do domácnosti, obnovovat šatník nebo objednávat dovolenou – naše organizace vždy
dostane příspěvek.
Jak na to:
- Přidejte si do prohlížeče jednoduché rozšíření od GIVTu – Pomocníka
- Až budete nakupovat, Pomocník se objeví na e-shopech, které s GIVT.cz
spolupracují. Vy si v něm jen zvolte, koho chcete podpořit. - Nakupte si, jak jste zvyklí.
To je celé. Nestojí vás to nic navíc a my dostaneme část peněz z
hodnoty nákupu.
Podpořili nás:
Děkujeme všem sponzorům, kteří podpořili stavbu naší budovy i fungování naší školy:
Jablotron
- Nadace Jablotron nás finančně podpořila již v samotném začátku stavby školy, kdy jsme měli jen velké plány. To nám dodalo sílu a odhodlání náš záměr postavit novou školní budovu na zelené louce zrealizovat. Firma Jablotron nám finančně pomohla i se samotnou stavbou školy.
DS Holding
- Firma nám poskytla slevu na dopravu štěrku, písku a dalšího materiálu na stavbu školy. Díky úsporám jsme pak mohli vybudovat větší část školy, než jsme původně plánovali.
Komfort Plus
- Náš dodavatel podlahového vytápění. Spolupráce s touto firmou byla skvělá. Poskytli nám slevu na tepelné čerpadlo i na podlahové topení. Podporují nás i nadále ve zvelebování školní budovy a jejího okolí.
TREVOS
- Při stavbě školy nám tato turnovská firma zdarma zpracovala výpočet osvětlení a darovala svítidla.
Auto KP Plus
- Pro dopravu dětí především na školní výlety nás podpořili (a nadále podporují) zapůjčením automobilu Toyota Proace Verso
Česko-moravský beton
- Díky slevě na dodávku betonu se nám podařilo snížit náklady na stavbu nové budovy.
MEGA a.s.
- Firma podpořila projektovou přípravu stavby.
Toria cars
- Od této firmy jsme obdrželi darem sadu nářadí a nástrojů pro vybavení naší malé dílny.
Nadace České spořitelny
- Nadace finančně podpořila naši úspěšnou kampaň na dodělání omítky na Darujme.cz
Nadace Via
- Realizace projektu na vybudování komunitní školní zahrady.
Liberecký kraj
- Kraj nás podpořil při vybudování výtvarné, hudební a jazykové místnosti. Také jsme již realizovali několik projektů zaměřených na podporu volnočasových aktivit či ekologické výchovy.
Obec Rádlo
- Obec podpořila fungování školy z grantového fondu na podporu spolkové činnosti v obci.
Podpora od známých osobností:
Tomáš Hajzler
Smekám před kýmkoli, kdo najde odvahu postavit se zajetým zvyklostem, nedůvěře okolí a nepřejícnosti úředníků. Teoretizovat o svobodě umíme všichni. Málokdo ji ale umí opravdu žít. Co se týče vzdělávání dětí, platí to dvojnásob. Držím vám všechny prsty, abyste v cestě, na kterou jste vykročili, vydrželi. Potřebujeme podobné příklady jako sůl. Jedině tak se v našem vzdělávacím systému a společnosti jako celku můžeme posunout od povinnosti, kontroly a poslušnosti k dobrovolnosti, konsensu a zodpovědnosti. Děkuji, že jste.
PhDr. Jana Nováčková, CSc.
Uznávaná psycholožka, která celý svůj život zasvětila vzdělávání. Spoluautorka známé knihy Respektovat a být respektován.
Vážím si lidí, kteří, když zjistí, že něco není v pořádku, hledají cestu, jak s tím něco dělat. V případě vzdělávání jsou vlastně jen dvě cesty – snažit se angažovat pro změnu vzdělávacího systému, což může přinést výsledky až v horizontu mnoha let, nebo v rámci tohoto systému hledat, jak své vlastní děti ochránit. Založení mnohých soukromých škol mělo právě tuto motivaci. Legislativa nabízí i možnost domácího vzdělávání a život sám přinesl další pokrok – vytváření tzv. komunitních škol, kde děti v heterogenní skupině s dospělými jako průvodci (nikoliv jako klasickými učiteli) dostávají mimořádnou příležitost ke skutečnému vnitřně motivovanému učení.
Liberecká Sudbury škola má štěstí na zvolené prostředí – přímý kontakt se zvířaty, loukou, lesem, jezírkem… V takovém prostředí nastává učení velmi rychle – čím víc smyslů je při učení zapojeno, tím je vydatnější. Rovněž místnosti jsou s rozmyslem připravené tak, aby se podporovalo poznávání sebe sama, kdo vlastně jsem, co mi jde, co mne baví – což je něco jiného než naplňovat představy druhých o mně.
Když jsem se před mnoha léty začala dozvídat o jiných modelech vzdělávání, než jaké jsem za hlubokého socializmu absolvovala sama, pamatuji si na velkou lítost, že jsem něco takového nemohla zažít. Moc přeji současným i budoucím dětem v Liberecké Sudbury škole úžasné a krásné dobrodružství svobodného vnitřně motivovaného učení.
VGD Technoligies
Společnost nám pomohla pokrýt školu rychlým internetem.